niedziela, 21 sierpnia 2016

VS.! :DD #4

Witajcie! W tym poście przychodzę do was z "VS." ,którego dość dawno nie było. Szczerze mówiąc nie mam zbytnio pomysłów na posty, więc gdy macie jakieś "serie" czy inne rzeczy, to piszcie wasze propozycje w komentarzach! :D Dzisiaj, chyba pierwszy raz w historii, zrobiłam VS. przed tym, gdy napisałam post xD Zawsze post piszę wcześniej ,a później robię VS. i wstawiam ;v Ale może przejdźmy już do sedna wpisu :P

Dzisiaj postanowiłam zrobić VS. o prawdopodobnie nowym terenie który podobno niedługo pojawi się w grze , czyli - Góry Jora. Nie wiadomo jednak, gdzie teren który będzie dodany, będzie miał swoją lokalizacje, do góry (czyli z lewej strony DUD), czy też bardziej na dole (po prawej od JG). Szczerze to ja chciałbym aby pojawił się koło Jodłowego Gaju, ponieważ bardzo, ale to bardzo rzadko, mamy aktualizacje z JG. Wy też możecie wyrazić swoją opinię w komentarzu! 8)


Chyba to na tyle z dzisiejszego, niedzielnego wpisu. Myślę, że wam się podobało. Nie zapomnijcie podzielić się swoją opinią w komentarzu, oraz zaproponować tematy postów! :D
Do zobaczenia!
Lejs

2 komentarze:

  1. Witaj Lejs B)
    W sumie też wolałabym, żeby był nowy teren od strony Jodłowego.
    A jeśli chodzi o temat wpisów, to zrób coś w stylu Q&A, byłoby ciekawie B)

    OdpowiedzUsuń