niedziela, 7 sierpnia 2016

Star Stable Tag :3

Cześć misiaki! :D W dzisiejszym niedzielnym poście, przychodzę do was z tagiem, o nazwie "Star Stable Tag". Postanowiłam, iż lubię odpowiadać na pytania "opisowe" ,chodzi mi tutaj o to ,że trzeba coś opisać (XD) właśnie dzisiaj, mam zamiar wam go wstawić :) Wiem też, że istnieje Challenge Trudne Początki, ale jednak trzeba poczekać aż ktoś będzie mnie do tego nominował :3
Zaczynajmy! ^^ :P

1. Od ilu lat grasz w SSO?
Trudno powiedzieć, ponieważ wydaję mi się ,że zaczęłam od 2014 roku. Natomiast nie wychodzi na to ,że grałabym już w sumie to niedługo 3 lata, ponieważ miałam przerwę w graniu, która trwała ok. paru miesięcy. Zastanawiacie się pewnie ,czemu mam dopiero 15 poziom, prawda? Mam dopiero 15 poziom ,ponieważ nie miałam SR od początku mojej gry. Można nawet powiedzieć, że byłam "bobkiem" , niektórzy pewnie sobie tak myśleli xD. 

2. Jak poznałaś Star Stable?
A więc, to było tak. W telewizji zaczęły pojawiać reklamy SSO. Gdy zobaczyłam ją pierwszy raz, i gdy zobaczyłam ,że są tam KONIE (A byłam wtedy koniarą wersja hard, teraz też jestem :P) od razu wyłączyłam telewizor i pobiegłam na komputer, aby to zainstalować :P

3. Jakie konie byś dodała?
Zdecydowanie Haflingery i Kuce Fell.

4. Jaką opcję byś dodała?
Bez zastanowienia: derki, kantary i uwiązy! Oraz też to aby można było zabierać znajomych na  grzbiet swojego konia i móc z nimi jeździć. 

5.  Czy zmieniłabyś swoją nazwę na SSO?
Szczerze mówiąc, chciałabym, ale zapewne była by zajęta. Moja nazwa jest wybrana losowo, bo jako 8 letnia dziewczynka nie miałam cierpliwości na wybieranie, a szczególnie nazwiska :P Obecnie zmieniłabym imię na zdecydowanie Mary, jak też mam na imię w realu, a nazwiska coś częścią "brooke" ,bo wiem ,że taka jest i bardzo mi się podoba :P.

6. Jaka rasa koni w SSO ci się najbardziej podoba?
Tutaj również mogę odpowiedzieć bez zastanowienia: konie fryzyjskie, konie czystej krwi angielskiej , morgany, Tovero, Overo Pinto oraz Pinto (te na Farmie Marleya) :P.

7. Co byś zrobiła gdyby biuro SSO usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje? 
Umarnęła. 

8. Co najbardziej lubisz w SSO?
Co najbardziej lubię?...Szczerze mówiąc to tutaj, musiałabym się poważnie zastanowić. Całą grę, cały świat w grze, całe Jorvik. To ,że jest online, też jest bardzo pomysłowe. Bo na przykład grając w Stajnię Marzeń, jesteśmy tam samotni, jak palec. A w SSO gdy robimy zadania, wyścigi, co chwilę ktoś przejeżdża nam przed nosem i nie czujemy się przez to samotni.

9. Jakie zwierzę do torby byś dodała?
Hm...Tak naprawdę to nie mam wymagań co do tych zwierzątek. Ale na pewno dodałabym opcję aby móc umieścić torbę po dwóch stronach siodła. Oraz aby móc stworzyć własny wzór torby. 

10. Jaka rasa koni w SSO ci się nie podoba?
Bez namysłów, konie o budowie Jorvików Gorącokrwistych. Natomiast nie wiem czemu, ale sam Jorvik mi się podoba.

NOMINUJĘ: Mię Northwright ,hihi 8) XD
A teraz was słodko proszę ,dajcie koma za moje 30 min spędzone przy tym poście xD 
Natomiast ja się z wami żegnam, myślę ,że się podobało!
Pa miśki! :D
Leia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz