niedziela, 28 sierpnia 2016

Q&A! :D

Cześć! W dzisiejszym zacnym niedzielnym poście, przychodzę do was z Q&A składającym się z 3 pytań! Fajnie prawda? :") XD Niestety tylko Jowi zadała pytania, ale są dość ciekawe więc...przejdźmy do wpisu.

1. Od jak dawna grasz w SSO?
W SSO gram chyba jakoś od 2014 roku. Konto podajże założyłam jakoś w jesień/zimę, dokładnej daty nie pamiętam. Wiem, byłoby to dziwne, że gram już ok. 3 lat (miałam oczywiście paru miesięczną przerwę) a mam 16 poziom. Dlatego, że od początku gry nie miałam SR XD.

2. Jaka rasa koni w SSO ci się najbardziej podoba?
Zdecydowanie fryzy - sportowe oraz te klasyczne (oczywiście te odnowione). Na pewno też Tovero, Overo Pinto oraz Pinto (odnowione). Również podobają mi się angliki i morgany.

3. Rolady vs. pulpety? 
Pulpety 8)

A więc to by było wszystko na dzisiaj xDD
Myślę, że ten krótki i zacny post wam się spodobał :D
Do zobaczenia!
Pap! ^-^
Lejs

2 komentarze: