poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Q&A! :DD

Hello! Jak wam mija poniedziałek? 8) Dobrze? Będzie jeszcze lepszy, gdy zadacie mi 2-3 pytania do Q&A! *omk, jaki początek [^]* Dziesiejsze Q&A jest dzięki Linei?..XD *jak to odmienić? D:* Dzięki Linei Cattree (czyt: Jowi.) :D Chciałbym abyście zadawali mi w komentarzach pod tym postem, ok. 2-3 pytania 8) Może być oczywiście więcej ,lub mniej. Myślę ,że mój *wróć* pomysł Linei wam się spodobał.:")
A teraz nie przedłużając tej jakże zacnej i interesującej gadaniny, żegnam się z wami i czekam na pytania! 8)
Apapusie 8) (Autor: Mia Norrthwirght, Pomysł: Mia Northwright, wszystko: Mia Northwright XD)


Lejs 

2 komentarze:

  1. Mój pomysł i moje pytania B)
    1. Od jak dawna grasz w SSO?
    2. Jaka rasa koni w SSO Ci się najbardziej podoba?
    3. Rolady Vs. pulpety

    OdpowiedzUsuń