wtorek, 12 lipca 2016

NOWEEE konie fryzyjskieeeee!!! :OOO

CZEŚĆ! Dzisiaj przychodzę do was z czymś oszałamiającym!...XD A mianowicieee...N O W Y M I   F R Y Z Y J C Z Y K A M IIII! :D xD
Dobra - przestane już się tak podniecać :P Nowe konie straaaaasznie mi się podobają :') Naprawdę nasz zespół gry starał się nad tymi końmi - no bo CHYBA to widać. Występują one w trzech kolorach czerni. Niektórzy gracze ,nie widzą tej różnicy - natomiast ja widze xDD Pierwszy fryz (Chodzi mi o tego "granatowego") nie jest zdecydowanie, w odcieniu czerni, tylko jak już wspominałam - jest "granatowy". tego właśnie kupiłam :D Drugi (ten z lewej) jest już czarny. Ten również mi się podoba, ale mam jeden minus - według mnie, za bardzo się "świeci". Już ostatni fryz - czyli ten "matowy",niektórzy tak na niego mówią (W sumie ja też xD) baaardzooo mi się podoba. Ma go moja BFF - Kelia Greenbrooke (Pozderki :P). Z tego co widziałam, (chyba) najwięcej osób, ma chyba tego czarnego. Hm...to już chyba wszystko co chciałam wam opowiedzieć o nowych fryzyjczykach. Łapcie jeszcze zdjęcia, i bajo! :3 
                                                                      Leia (nowy podpis :P)



*Zdjęcia fryzyjczyków zostały wykonane przeze mnie, więc jeśli chcesz je skopiować, napisz - kto był autorem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz