czwartek, 14 lipca 2016

1000 wyświetleń!

Wow! Dziękuję wam jesteście nieziemscy! WBILIŚCIE MI 1000 WYŚWIETLEŃ! :D Z tej okazji urządziłabym jakiś rajd, ale jeszcze mało osób mnie kojarzy więc nie będę urządzać nic specjalnego :/
ALE. Zrobię sobie sesję zdjęciową! xD I to będzie taki prezent dla was z okazji właśnie tego ,że wbiliście mi tyle wyświetleń :P Hm...jestem ciekawa czy wbilibyście 1000000...HAHA JAKI SUCHAR ;w; xD
To żegnam się z wami jak na razie i spadam robić sesyjkę na SSO, i powtarzam, nie jestem jak Pani Ola, i nie jestem w tą godz. np. dajmy na to ,że 14 na miodku, a o 12 bd na ciastku i powróce do domu o 17 , nie, ja stale jestem na LASKUU ,moim kochanym LASKUUU i NIGDZIEEE się nie wynosze...eee XD
Dobra apap :D            
                                                             Leia 
O joj jakie stare :O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz