sobota, 5 marca 2016

Tłumaczenie skrótów ;D

Dzisiaj przychodzę do was z ... tłumaczeniem skrótów! Zapewne wielu z was trochę czasami nie wie o co chodzi (WTF?! xD) jak ktoś piszę na chacie tak: Spk, zw ;)
No więc przychodzę wam z pomocą! 
 Na chacie:
Spk - Spoko, spoczko , jak kto woli xD
Zw - Zaraz wracam 
znaj - znajomy , znajoma 
kol - koleżanka, kolega
bff - best friend forever 
jj - już jestem, ktoś to pisze jak pisze wcześniej zw ;)
klb - klub 
nwm - nie wiem  
czm - czemu

Miasta:
MSP - Miasteczko Srebrnej Polany, a nie jakaś GRA! -,- ;-;
DZW - Dolina Złotych Wzgórz 
DUD - Dolina Ukrytych Dinozaurów
JG - Jodłowy Gaj
V, VALE - Valedale
MOOR - Moorland
FP - Fort Pinta 
EPKA - Epona xD 
JARLA - Jarlaheim xD
Do zobaczenia!
Leia :D

5 komentarzy:

  1. Chciała bym byś odpisała na mój list ( To ja Jasmine Icemore)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kochana <3 Dawno nie wchodziłam N SSO ;C

      Usuń
    2. Oczywiście kochana <3 Dawno nie wchodziłam N SSO ;C

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń