środa, 2 marca 2016

Historie klubów ...

Cześć...ten wpis...jest trochę nie typowy...? Ponieważ,  dzisiaj opowiem wam historie 3 klubów w których byłam :) Czyli ile w nim byłam, czy był fajny, kiedy to było, itp.
Ok no więc, ymm....nie będę tu pisać o wszystkich klubach, bo jak już mówiłam tylko w tych 3...się czułam dobrze!
(Cud że pamiętam nazwy tych klubów xD)
 

Cat Tide (CT)

To pierwszy klub do którego wstąpiłam, i mi się bardzo spodobał :) 
Trafiłam na niego tak...jakaś dziewczyna napisała na chacie, (dzięki że tak napisałaś, nie była bym w tym  klubie xD ;) : OMG! Amdrea Hawkgirl!!! Kocham twojego bloga <3 No więc z ciekawości ,zaprosiłam Andree (xD) Do znaj i zapytałam się czy ma tego bloga itd. No wiec odpisała i trochę pogadałyśmy...iiii...spytała się...Chcesz do klb? Hmm...czemu nie?! No i właśnie tak to było xD

Ten klub wiele dla mnie znaczył, ponieważ to w tym klb poznałam moją BFF <3 Jasmine Icemore :3
Ok, no więc następną część niedługo wam wstawie ;)
Do zobaczenia!
Leia :D
PS. Nie dodaje zdjęć...bo...żadnych nie mam xD Akurat z  CT xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz