piątek, 21 października 2016

Powrót.

Cześć. Jak zapewne wiecie z poprzedniego posta - zawiesiłam bloga na czas nieokreślony. Natomiast dzisiaj - powracam. Powracam, ale jednak posty nie będą pojawiać się dość często, jak to bywało do niedawna. Postów będzie mniej, ze względu na szkołę. Miałam dużo nauki, sprawdzianów, kartkówek itd.itp. Gdy przychodziłam ze szkoły była godz. 15:00. Zjadłam obiad. - 15:30. Odrobiłam lekcje mniej więcej 16:30 - 17. Zrobiłam dodatkowe prace, lub uczyłam się do sprawdzianu - 18. I poźniej oczywiście kolacja, i robi się już godzina 19, a o tej godzinie musiałam powoli szykować się do spania. Tak właśnie wyglądał mój dzień. Nie było czasu na kompa, może czasami znalazł się czas na trening i zadania codzienne. Ale nie na to aby przygotować posta. Postaram się to nadrobić. Niekoniecznie górą postów, ale czymś innym. :) Bądźcie cierpliwi, a zaraz zobaczycie o co mi chodziło.
Do zobaczenia,
Lejs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz