niedziela, 3 kwietnia 2016

Historie klubów #3 :D

NW (Northen Whales)
W tym klb byłam ... dość długo :D
Dane klb:
Właścicielka: Kamila Macbrooke
Liderzy: Leia Dawndaughter ( B) )
              Martine Pinerock
              Jasmine Icemore
              Paulina Frogwood
Chyba wymieniłam wszystkich ... Tak ;3
Do tego klb trafiłam jak do każdego innego xD Czyli ,wbiłam się na spotkanie klb xD
Ponieważ spytałam się Kamili co robi a ona...SPOTKANIE KLB MA! :D
No więc mówiłam ... no to jadę! :D Ale to SPOTKANIE KLB  więc...."nie pozwoliła" mi przyjść ;C
No to ja...chcę do klb XD I tak to własnie było...;)
W tym klb byłam chyba najdłużej....jęsli dobrze pamiętam ;D Niedawno z niego odeszłam...ale z jakiego powodu to sprawy osobiste ;D Ii...to na tyle :D
Mam dla was "parę" zdjęć z tym klb :D
Pogadanka :D

Też Rajd :D

Pławienie :D

Rajd :D
Do zobaczenia!
Leia :D (Mary :D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz