czwartek, 18 lutego 2016

Sesja zdjęciowa+Screnny z treningu Darkpromise= SZCZĘŚCIE! xD

Yo! Od razu przepraszam was za to że nie dodałam obiecanych zdjęć ale uczyłam sie do spr. z ang. :/
Obowiązki ważniejsze niż SSO czy blog :) Ale...z tego spr. dostałam 6 :D xD O no więc serdecznie zapraszam was na kanał : Nicole Purpleluck
Ponieważ niedługo pojawi siee tam serial...w którym będę ja! Bdzie on ooo....nie zdradzę...
Ale od razu mówię że będę grała postać drugoplanową bo chyba nie ma tam głównej roli xD
Ale...niestety jest jeden problem niktóre sceny będą rozgrywane na terenach dla sr więc będę miała "swoją kaskaderkę xD" która będzie podobna do mnie :D
Ok , no  więc oto screnny narazie tylko trening :
Trening:
Spotkanie klb:
Jestem teraz w klb Northen Wolies czy jak to sie tam pisze :) 
Mojej "BFF" :)





sesje dodam później sorry :C 
Leia :D

1 komentarz: